סושי בתל אביב

כמו הרבה דברים, תל אביב הייתה הראשונה לאמץ ולפתוח את בית הסושי הראשון. סושי בתל אביב הראשון היה כמו אירוע פתיחה של תערוכה, עד אז מי בכלל שמע על האצה הזו עם הדג הנא הזה בתוכה.
האמת ששמעו אבל אלה היו בעיקר אנשים שנוסעים בעולם, אנשי הייטק למשל שהיו ביפן ובמקומות אחרים בעולם (בארה”ב למשל) וכבר פגשו את המזון המסורתי הזה, טעמו את טעמו והתאהבו מביס ראשון.
זה לא מפתיע שיש היום כל כך הרבה בתי סושי ומסעדות סושי בתל אביב. התל אביבים (וגם האורחים יש לומר( אוהבים להתנסות בדברים חדשים, מאוד פתוחים ונאורים לכל מיני גלים וטרנדים ולא רק בתחום האוכל גם בתחום של אופנה, תרבות וכו’ (גם ירושלים) ולכן זה היה סביר מאוד שבית סושי בתל אביב יהיה החלוץ הראשון למטבח הסושי בארץ.

סושי בתל אביב ולים!

תל אביב היא עיר שיש לה כתפיים רחבות לשאת כמעט כל מה שרוצים לחדש בה. החל ממצעד גאה ועד מרתון, מתרבות, מיצגים והשקעה של סרטים. היא העיר המובילה, הנובעת, הממציאה ובעלת הרעיון (בלי לפגוע בזכויות הסושי בכל מקום אחר בארץ). 
זה היה ברור שאת טבילת האש הראשונה של הסושי יעשו בתל אביב, אין כמו התל אביבים לשאת בנחת רוח כל חידוש שנופל על העיר הזו החל מהמזרקה של אגם וכלה במגדל הפיל של כיכר אתרים. כלומר- הפתיחות והסבלנות הם חלק גדול ממה שהעיר הזו ייצרה וגם תושביה משתדלים להתאים את עצמם לכל גחמה ושיגעון שמתחיל בעירייה ונגמר ביוזמה של אדם פרטי. 
סושי בתל אביב זה הדבר הכי בריא לאכול ואחר כך לים. הוא לא מעמיס, לא כבד ואפילו יתרום לתחושת הקלילות שלכם.

משלוחי סושי בתל אביב

סושי בתל אביב- האוכל של אנשי הכושר

גל המודעות והכושר לא פסח כמובן על תל אביב. הארץ שטופה במכוני כושר, קבוצות הליכה TRX בגינות ציבוריות ועוד כל מיני שיטות לפיתוח ושמירה על הכושר. גם המודעות למה שאנחנו מכניסים לפה גדלה, ויש אנשים שלפני שהם קונים בכלל מוצר בסופר הם עומדים וקוראים מה כתוב על רכיבי התזונה שלו וגם בודקים מה קורה עם הקלוריות. המגמה הזו מאוד מתאימה לסושי. סושי הוא מאכל בריא שעשוי מרכיבים שיש להם ערכים תזונתיים גבוהים והוא גם לא משמין. הוא טעים להרבה מאוד אנשים, מוגש בצורה מאוד יפה ואסתטית והולך כל שולחן לחגיגה. לכן כשאנשים מסיימים עם אימוני הכושר שלהם בתל אביב, הדבר הראשון שהם עושים זה הולכים למסעדת סושי בתל אביב והם יודעים שהם אוכלים את הדבר הכי בריא והכי טעים בעולם.

מהם סוגי הסושי – סושי בתל אביב!

יש כל מיני סוגי סושי ואם אתם מחפשים סושי בתל אביב זה מה שתמצאו: מאקי (רול צר), פוטו מאקי (רול עם אצה בחוץ), רול אינסייד אאוט- רול עם אורז בחוץ. אינארי- כיסוני אורז עם אצה ודג. סושי סנדוויץ (בדרך כלל 4 יחידות משולשים), קונוס- סושי עטוף באצה. רול מטוגן, פוטומאקי ועוד. וכולם עשויים מאצות ויכולים להכיל קמפיו (דלעת כבושה), אושינקו- צנון כבוש יפני, שיטאקי (פטריות), פאנקו, טמפורה ועוד.

סושי במרכז תל אביב

חזור